Rozwój Woja
Oto Umiejętności dla wojownika: 1.Hp 2.Działania (dla postaci posługującej się włócznią nie brać!) 3.Um. broni jaka sie posługujesz(np. młot,sztylet) 4.Zręczność 5.Siła
Dobrymi statami dla woja sa tez 30 sily 30 zręczności i 15 inty i wtedy masz lepszy atak i więcej hp Dlatego dla woja można miec różne staty w przeciwieństwie do innych klas gdyż mogą być to 15 inty 25 siły 35 zręczności i wtedy mamy wysoki atak co daje większe szanse na trafienie przeciwnika 15 inty 35 siły 25 zręczności wtedy mamy dużo hp i możemy szybko wytarczowac dość duze potworki 15 inty 30 siły 30 zręczności jeżeli mamy takie staty to mamy większy atak i więcej hp niz zwykle i takie statystyki ja polecam dla poczatkujacych graczy ktorzy nie maja jeszcze pewności co do drogi ktora chca isc wojem 20 inty 20 siły 35 zręczności dla mnie najlepszy woj
------------------------------------------------------------------------------------------------
Rozwój Łuka
Statystyki klasycznego łucznika 15 - siła 35 - zręczność 25 - inteligencja
Umiejętności dla klasycznego Łucznika*: Umiejętności rozdajemy mu następująco : 1.Łucznictwo 2.Zdrowie 3.Zręczność 4.Siła 5.Inteligencja
*łucznik ten zostaje na Ingos ponieważ na dalszych wyspach nie ma łuków
Teraz kolej na ,,kusznika łowcę smoków" Umiejętności rozdajemy mu następująca 1.Zdrowie 2.zręczność 3.Kusze 4.Siłe 5.A dalej jak chcecie to co Wam sie przyda
Kuszniko - Mag Taki kusznik/ łucznik będzie mógl rzucać złożone czary umiejętności rozdajemy następujaco : 1.Zdrowie 2.Zręczność 3.Wigor 4.Odnowa 5.Magia kwasu 6.Siła
------------------------------------------------------------------------------------------------
Rozwój Maga
Umiejętności dla Maga 1.Odnowa 2.Wigor 3.Hp 4.Magia Kwasu 5.Intelignecja 6.Siła 7.Zręcznośc 8.Miecznik
Najczęściej spotykany mag ma statystyki 15 Siły 25 Zręcznosci 35 Intelignecji
Drugi rodzaj maga ma więcej wigoru kosztem wolniejszego rozwoju 15 Siły 30 Zręczności 30 Inteligencji
|